System Sześćdziesiąt – Dwa

Wysokiej klasy dwukanałowy (pochylenie i przechylenie) autopilot z panelem w rozmiarze trzy ATI zawierający moduł wyboru/programowania i sygnalizacji oraz komputery pochylenia i przechylenia

Tryb wyboru, stabilizacji i sterowania kursem HDG. *Umożliwia automatyczne przechwycenie i utrzymanie zadanego kursu lub radiolatarni ścieżki schodzenia gdy HDG i NAV są aktywne.

2  Tryb pochylenia. Zawiera: VS funkcję sterowania prędkością pionową; ALT funkcję stabilizacji i przechwycenia aktualnej wysokości; GS informuje, że sprzężenie funkcji ścieżki schodzenia z funkcją wysokości jest uruchomione i/lub aktywne.

3  Przyciski wyboru trybu pracy. HDG (kurs*), NAV (śledzenie kursu według wskazań VOR/GPS), REV (podejście z kursem wstecznym), VS (zadawanie prędkości pionowej) i ALT (stabilizacja wysokości).

4  Sygnalizacja. Sygnalizuje wybór i aktywację RDY (autopilot gotów do użycia) oraz FD (sterowanie dyspozycyjne).

5  Tryb NAV (sprzęgnięta nawigacja). Automatycznie przechwytuje i śledzi trasę lotu w trybie NAV (VOR/GPS). Posiada 3 automatycznie dobierane poziomy wzmocnienia dla trybu NAV. Wskazuje przechwycenie oraz poziomy wzmocnienia przez CAP i SOFT. CAP pokazuje przechwycenie kursu oraz zainicjowanie programu nadzorowania wzmocnienia. SOFT wskazuje niski poziom czułości śledzenia trasy oraz łagodny przelot nad radiolatarnią. Sygnalizacja APR (równocześnie z NAV) oznacza wysoki poziom wzmocnienia i dużą czułość systemu przy stabilizacji kursu pasa startowego. Migotanie NAV lub REV sygnalizuje zboczenie z kursu o więcej niż 50%.

6  Wielofunkcyjne podświetlane klawisze góra/dół. Sygnalizują brak wyrównoważenia samolotu w kanale pochylania. Klawisze mogą być wykorzystane do zadawania prędkości pionowej w trybie VS lub zmiany wartości trymowanej wysokości w trybie stabilizacji wysokości.


System Sześćdziesiąt-Dwa: właściwości i funkcje

•    Posiada obudowę 3” ATI
•    Wybór i stabilizacja zadanego kursu*
•    Stabilizacja wysokości z opcją trymowania
•    Możliwość przechwycenia zadanego kursu
•    Tryb NAV
•    Podwójny tryb HDG/NAV
•    Sprzężenie z VOR/LOC/GS/REV/GPS z automatycznie dobieranym poziomem wzmocnienia
•    Odchylenie od kursu VOR/LOC/GS/REV/GPS i flaga ostrzegawcza NAV
•    Zadawanie prędkości pionowej
•    Wskaźnik trymera pochylenia


Opcje

•    Współpraca z DG/HSI
•    Współpraca z jedno wskazówkowym wskaźnikiem sterowania dyspozycyjnego
•    System wyboru/sygnalizacji wysokości ST-360
•    Automatyczny lub ręczny trymer elektryczny (zgodny z STC)
•    Tłumik odchylenia (zgodny z STC)

do góry

Wykonanie strony www - Never Better Studio