System Dwadzieścia i Trzydzieści

Wielofunkcyjne, dwu i trójkanałowe autopiloty, które nie wymagają dodatkowego miejsca na tablicy przyrządów

1  Wielofunkcyjne pokrętło sterujące. Wybór trybu pracy odbywa się przez obrót a zatwierdzenie wyboru przez wciśnięcie pokrętła (wciśnięcie i przytrzymanie powoduje wyłączenie A/P).
2  Gotowy. Lampka wskazuje, gotowość A/P do użycia oraz odpowiednią prędkość giroskopów.
3  Tryb stabilizacji przechylenia. Utrzymuje skrzydła w położeniu poziomym oraz aktywuje tryb zakrętu z prędkością do 90% wartości standardowej.
4  Wybór i utrzymanie zadanego kursu.*
5  Sterowania według VOR/LOC/GPS, podwójny-LO dla dolotu do stacji VOR oraz łagodnego przelotu nad stacją. HI dla lotu według GPS oraz podejścia do lądowania według VOR, LOC i GPS.
6  Utrzymywanie stałej wysokości.*
7  Wskaźnik wymaganego trymowania w kanale pochylenia. Wskazuje, czy konieczne jest przestawienie trymera w sytuacji gdy aktywny jest tryb stabilizacji wysokości.

System Dwadzieścia: właściwości i funkcje

•    3” panel
•    Własne podświetlenie
•    Komputer sterujący przechyleniem zabudowany wewnątrz chyłomierza poprzecznego.
•    Wybór i stabilizacja zadanego kursu*
•    Korektor zakrętu w trybie stabilizacji przechylenia ”ST”
•    Sterowanie według wysoko i nisko wzmacnianych stacji VOR/LOC/GPS (tylko śledzenie)


System Trzydzieści: właściwości i funkcje

•    Takie same właściwości i funkcje sterowania przechyleniem jak w systemie Dwadzieścia
•    Stabilizacja wysokości (tylko)
•    Niewielki, oddzielny komputer sterowania pochyleniem
•    Wskaźnik wymaganego trymowania w kanale pochylenia

Opcje

•    Tryb sterowania wolantem
•    Ręczny, elektryczny trymer
•    Przetwornik GPSS (sterowanie według GPS)
•    Tłumik odchylenia

do góry

Wykonanie strony www - Never Better Studio