System Czterdzieści i Pięćdziesiąt

Ekonomiczny autopilot w rozmiarze trzy ATI z panelem wyboru/programowania/sygnalizacji

Gotowy. Lampka wskazuje, gotowość A/P do użycia oraz odpowiednią prędkość giroskopów.
2  Wielofunkcyjne pokrętło sterujące. Wybór trybu stabilizacji kursu lub przechylenia odbywa się przez obrót a następnie wciśnięcie pokrętła.
3  Tryb stabilizacji przechylenia. Utrzymuje skrzydła w położeniu poziomym oraz aktywuje tryb zakrętu z prędkością do 90% wartości standardowej.
4  Wybór i utrzymanie zadanego kursu.*
5  Sterowania według NAV/LOC/GPS. Dwa rodzaje wzmocnienia trybu NAV dla dolotu oraz łagodnego przelotu nad radiolatarnią.
6  APR dla dolotu według GPS oraz podejście do lądowania według LOC, VOR i GPS
7  REV dla podejścia z kursem wstecznym.
8  Utrzymywanie stałej wysokości.*
9  Wskaźnik wymaganego trymowania w kanale pochylenia. Wskazuje, czy konieczne jest przestawienie trymera w sytuacji gdy aktywny jest tryb stabilizacji wysokości.
10  Klawisze wyboru trybów pracy.

System Czterdzieści: właściwości i funkcje

•    3” panel ATI
•    Własne podświetlenie
•    Komputer sterujący przechyleniem zabudowany w obudowie trzy ATI.
•    Wybór i stabilizacja zadanego kursu**
•    Korektor zakrętu w trybie stabilizacji przechylenia ”ST”
•    Sterowanie według wysoko i nisko wzmacnianych stacji VOR/LOC/GPS (tylko śledzenie)
•    Tryb kursu wstecznego (REV)


System Pięćdziesiąt: właściwości i funkcje

•    Takie same właściwości i funkcje sterowania przechyleniem jak w systemie Czterdzieści
•    Stabilizacja wysokości (tylko)
•    Komputer sterowania pochyleniem zabudowany w obudowie trzy ATI
•    Wskaźnik wymaganego trymowania w kanale pochylenia


Opcje

•    Tryb sterowania wolantem
•    Przetwornik GPSS (sterowanie według GPS)
•    Kompatybilny z DG/HSI
•    Ręczny, elektryczny trymer (zgodny z STC)
•    Tłumik odchylenia

do góry

Wykonanie strony www - Never Better Studio