MulitiLinkTM ustala nowe standardy

Dzięki wbudowanemu dwukierunkowemu systemowi transmisji danych i możliwości łączenia się z systemem transmisji XM WX FLIGHTMAX EX5000 wyposażony w MulitiLink zapewnia całościowy obraz pogody wzdłuż trasy lotu. Urządzenie daje możliwość przeglądania informacji pogodowych NEXRAD i graficznych informacji METAR zintegrowanych z widokiem planu lotu oraz informacjami o ruchu lotniczym i terenie na dużej 10.4 calowej ruchomej mapie.

Najlepsza mapa

FLIGHTMAX EX5000 jest bardzo zaawansowanym, łatwym w użytkowaniu dużym, wielofunkcyjnym wyświetlaczem dostępnym dla lotnictwa ogólnego. Obszary przestrzeni powietrznej są wyświetlane przy użyciu kolorów w celu zwiększenia przejrzystości. Obszary te mogą być wyświetlane jednocześnie z  danymi NEXRAD oraz z danymi z radaru pogodowego w celu stworzenia jak najbardziej całościowego obrazu sytuacji. Możliwość włączania poszczególnych warstw pozwala na dodawanie informacji o ruchu lotniczym oraz informacji z radaru w trybie widoku do przodu (180 stopni) lub dookoła (360 stopni).

Łatwość dostępu do informacji

Strona trybu podróży dostarcza informacji o trasie lotu. W skład informacji wchodzą wszystkie pozostałe w planie lotu punkty trasowe wraz z odległościami i czasami przelotów dla wszystkich odcinków. Graficzne informacje pogodowe METAR dla wszystkich zgłoszonych lotnisk są także wyświetlane, co może być pomocne w wyborze zapasowego lotniska w przypadku sytuacji awaryjnej lub pogarszającej się pogody. Dla wyżej wymienionych lotnisk dostępne są informacje METAR  w trybie tekstowym. W celu łatwej interpretacji danych FLIGHTMAX rozwija skróty METAR (w jęz. angielskim).



Łatwość użycia

Interfejs użytkownika FLIGHTMAX EX5000 znacząco zwiększa możliwość dostępu do najważniejszych danych dotyczących lotu. Ten sposób zaprojektowania zapewnia, że użytkowanie urządzenia jest łatwe i spójne poprzez możliwość wyboru i wyświetlania potrzebnych danych na pojedynczej łatwo interpretowalnej zintegrowanej mapie ruchomej.  FLIGHTMAX EX5000 może także służyć jako pokładowy ekran radaru zapewniając łatwy dostęp do trybów pracy radaru oraz do kontroli orientacji przestrzennej statku powietrznego.

do góry

Wykonanie strony www - Never Better Studio