EFD 1000 PRO PFD


Twój „ szklany” kokpit właśnie przybył!



Trzymasz w dłoniach najbardziej znamienny  nowy produkt małego lotnictwa, EFD Pro PFD ( główny wyświetlacz parametrów lotu). Łatwo sobie na niego pozwolić i to nie jedynie za sprawą przełomowej ceny i parametrów pracy- EFD PRO PFD jest przystępny w montażu i jego zabudowa nie wymaga modyfikacji już istniejących paneli przyrządów.


Łatwo jest „ posiadać”  EFD1000 PRO PFD a to za sprawą wysokiego poziomu bezpieczeństwa, zminimalizowanego wkładu pracy pilota w obsługę urządzenia i ogromnych możliwości ciągłych udoskonaleń Twojego kokpitu.

Co ważne, EFD1000 jest jednym z serii Evolution, które mogą dostarczać pełnej nadmiarowości i dodatkowych funkcjonalności.

Cechy wielofunkcyjnego wyświetlacza EFD1000:

• „ paski” wskazań prędkości i wysokości wraz z systemem ostrzeżeń wysokościowych ( i oddzielnych ostrzeżeniach o minimach na podejściu do lądowania)
wbudowany system sterowania odbiornikiem GPS
w pełni elektroniczny HSI z podwójnymi wskaźnikami namiarów
mapa bazowa z zaznaczeniem kolejnych odcinków lotu, punktów drogi, tras lotu ( curved flight plan) i pobliskimi stacjami referencyjnymi ( radiolatarnie etc.)
integralny komputer centrali danych aerodynamicznych ( Air Data Computer) i systemu referencyjnego kursu i wysokości ( Attitude Heading Reference Sys)- ADAHRS
wbudowane zasilanie awaryjne ( bateria) i zapasowy odbiornik GPS;
opcjonalna modyfikacja EHA pozwala uzyskać informacje pogodowe i o ruchu w przestrzeni powietrznej ( wymaga systemu antykolizyjnego kompatybilnego z szyną ARINC735A i odbiornika radaru pogodowego EWR500 lub równoważna)

Specyfikacja ogólna:


Całkowite wymiary  
3.50 x 7.00 x 4.15 cal
Waga
2,9 lbs łącznie z wspornikiem mocującym
Rodzaj wyświetlacza 6calowy TFT LCD  ( 400x 760)
Podświetlenie wysokiej jasności białe diody LED
Kolory
32,768


Parametry pracy:

Zakres temperaturowy pracy: -20°C to +55°C
Temp. Przechowywania -55°C to +85°C
Max. Wysokość ( zewnętrzna) pracy
35,000
Chłodzenie wbudowany wentylator
Max. Wilgotność:
95 % w temp 50 deg C
Zasilanie +8 to +32 Volts DC
Prąd
2.4 A przy 28 V DC
4.8 A przy 14 VDC

Wymagania dla integracji EFD1000:

Źródła danych nawigacyjnych
Podwójna szyna ARINC 429 GPS, podwójny odbiornik GPS RS-232,  dwa odbiorniki VHF, Radar Altimeter Decision Height Annunciator
Wsparcie ze strony systemów autopilota
Bendix/King:  KAP140/150; KFC150/200/225/250/300/325; KCP320
S-TEC: 20/30/40/50/55/55X/60/60-2/65
Century: II/III/IV/41/2000
Cessna ARC 400/800/1000

Certyfikacja:

FAA i EASA TSO
TSO/ETSO: C2D, C3D, C4D,C6D, C8D, C10B, C113
Dodatkowy Certyfikat Świadectwa Typu ( STC)
Jako jeden z listy zatwierdzonych przez nadzór NAA modeli

do góry

Wykonanie strony www - Never Better Studio